om

overnatning

Alle spillere samt trænere og holdledere bliver indkvarteret i en af Guldborgsunds skoler i nærheden af MO.VE.

Det er også her man kan møde nye venner og styrke kammeratskabet.

Godt at vide

  • Ankomst fredag efter kl. 17:00.
  • Hver deltager medbringer selv enkeltmands luftmadras og sovepose.
  • Fredag aften kl. 20.30 afholdes der træner/ledermøder på CELF Kringelborg, Nordbyskolen, Østerbroskolen og Sundskolen.
  • Indkvarteringsstederne har åbent fra kl. 06.00 – 10.00 samt fra kl. 17.00 – 22.00.  Skolerne bemandes af frivillige fra NFC og samarbejdsforeninger. 
  • Mellem kl. 10.00 og 17.00, kan der kun i akutsituationer blive låst op på den skole man bor på. Spørg efter nøglevagten på stævnekontoret.
  • Omklædning og bad foregår på den skole man bor på. Lokale klubber, der ikke overnatter, klæder om og bader i Foreningshuset MO.VE.
  • Mandag kl. 10.00 – SKAL alle hold samt oppakning være ude af skolerne / indkvarteringsstederne.
    HUSK at rydde op og sætte borde og stole på plads inden lokalet forlades. Lokalet skal før afrejse godkendes af en ansvarlig på skolen.
    Ved afrejse uden oprydning, vil det pågældende hold blive opkrævet et gebyr på kr. 1.000.

Skolerne og fordeling af klubber

SUNDSkolen
Linde Alle 36
4800 Nyk. F.
AC Amager Academy, Ejby IF 1968, IF Skjold Birkerød, Greve Fodbold, Holbæk B&I, Hareskov IF, Brøndbyernes IF.
Nordbyskolen
Nordby Alle 2
4800 Nyk. F.
AIK 65 Strøby Fodbold, Tårnby FF, Bagsværd BK, Tune IF, Himmelev-Veddelev, Vestegnens bold akademi, Vallensbæk IF.
Østerbroskolen
Lindevænget 1
4800 Nyk. F.

LSF, BK Skjold, Boldklubben Hekla, BFC Lundegården, Nykøbing FC, VG Fodbold.

Sophieskolen
Merkurs Plads 4
4800 Nyk. F.
Herlev IF, B93, Ballerup Skovlunde Fodbold, Nivå-Kokkedal FK, RB 1906, Hvidovre IF.
SOSU Skolen
Vestensborg Alle 78
4800 Nyk. F.
Allerød FK, Tuse IF, Ørestad IF, Virum-Sorgenfri BK, Lynge-Uggeløse IF.
CELF Merkurs Plads
Merkurs Plads 1
4800 Nyk. F.
Bruges ikke.

CELF Kringelborg
Kringelborg Allé 7
4800 Nyk. F.

Vordingborg, Farum BK, Lyngby Boldklub 1921, Rebæk IF, Albertslund IF.

Der er noget, jeg har tænkt på

Vi bestræber os på at at samle klubber kommer på samme skole. Der er også ønsker om hvilke klubber man vil indlogeres sammen med, dette forsøger vi også at imødekomme – men det er ikke altid muligt, da det er en større kabale at få til at gå op, med antal sovepladser og antal hold pr. klub. 

Fredag eftermiddag kl. 17 kan I komme ind. Eleverne på skolen skal lige have fri, og der skal også være mulighed for rengøringsholdet får gjort klar til jer.

I kan senest ankomme fredag kl. 22:00, men så går man glip af træner / ledermøderne som er kl. 20:30.

Hvis man ankommer lørdag morgen, kan man indkvartere sig på indkvarteringsstederne mellem kl. 06:00 og 08:00. Ankommer man derefter skal man henvende sig på stævnekontoret i Foreningshuset MO.VE.

Fredag aften kl. 20:30 kommer en repræsentant fra Pinsecup forbi alle skoler og byder jer velkommen og besvarer evt. spørgsmål.

1 voksen til 3 børn.
Det er inkl. træner og holdledere. 

Så er man et hold på 14 med en træner og en holdleder, har de dækket de første 6 børn. 
Med de sidste 8 børn, er der plads til 2,6 voksne.
Her runder vi ned, så der er plads til to voksne mere.
Så i alt: 14 børn kan have 4 voksne med, hvor de 2 af dem er trænere eller holdledere.

Er der flere forældre der gerne vil følge med, kan vi anbefale at finde et sommerhus på Marielyst,
hvor der også er Danmarks bedste badestrand.

  • Luftmadras eller lignende. Max enkeltmands, da der ikke er plads til kingsize luftmadrasser.
  • Lagen.
  • Sovepose.
  • Evt. hovedpude.

Og diverse andre personlige ting: Toilettaske, Solhat, Solbriller, Solcreme, Kortspil, Tandbørste og Tandpasta, og hvad du ellers skal bruge i løbet af pinsen.

Omklædning og bad foregår på den skole man bor på. Lokale klubber, der ikke overnatter, klæder om og bader i Foreningshuset MO.VE.

I skal tjekke med jeres egen forsikring, da hverken skolen eller Pinsecup dækker.

Mandag morgen kl. 10:00 skal skolerne være ryddet og al oppakning skal tages med. I har mulighed for at de bliver opbevaret på CELF Kringelborg, hvor de låses inde i et lokale.

Indkvarteringsstederne har åbent fra kl. 06.00 – 10.00 samt fra kl. 17.00 – 22.00.

Husk at tjekke om I har husket det hele. Glemte sager bliver indleveret til Foreningshuset MO.VE, som er en god idé at besøge inden i kører hjem.

På skolerne er der nogle ordensregler, som skal følges. Vi har opsyn på alle skoler med en bemandet information.

Vi vægter sikkerheden højest og har derfor en brandvagt på alle skolerne.
Det er en uddannet brandmand, der også kan førstehjælp og ved hvor nærmeste hjertestarter er placeret.

Ansvarlig

for skoler

Hanne Baltzer

Skoleansvarlig og Pinsecup Crew

 Klik på billedet for at deltage